شناخت نيازهاي گردشگران، رمز موفقيت در گردشگري است

به گزارش ميراث آريا(chtn)، «احمد روستا» در جمع مسوولان دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري با بيان اين مطلب گفت: شرکت‏هايي در آينده موفق‌اند که انتظارات گردشگران را بشناسند، اطلاعات محور، آرمان‏گرا، جلوه‏گر و قدرتمند، مشتري‏مدار، انعطاف‏پذير و سازگار، مبتني بر زمان، نوآور و جهاني باشند.

وي با تاکيد بر شناخت نيازها و انتظارات گردشگران تصريح کرد: يک گردشگر مي‏خواهد خواب، خوراک، خاطره، خدمات گردشگري و اوقات خوش و خوبي را در هر سفر تجربه کند و کسي در اين عرصه موفق است که اين خدمات را براي وي فراهم کند.

اين استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: سازگاري با شرايط روز، سرعت عمل، سهولت و سادگي، سابقه خوب( خوش‌نامي و برند)، سلامت، سرتري و برتري و سودمندي و نفع‌رساني هفت سين موفقيت در هر بازار به خصوص بازار گردشگري است.
ص/120

انتهای پیام/

کد خبر 1391041267